Såhär gick det till

Hej Bloggen<3
Nu skall jag förklara lite tydligare vad det egentligen var som hände igår.
Mamma skulle köra mig till bussen och vi hade precis lagom med tid när vi åkte hemifrån. Värre blev det när vi körde en bit och det var vägarbete så vi fick ta en annan väg och sen var det tusen trafik i jkpg Så när vi var ca 500 m från bussen var det 5 min kvar tills den skulle gå. Vi hade hunnit om vi bara inte hade suttit fast i en stoooooor bilkö, love<3
Vi försökte köra efter bussen ett litet tag, men gav lika fort upp igen. Jag försökte boka en ny biljett i mobilen, men hade inte min bankdosa med mig och mammas kort fungerade inte att betala med hlr så när det var ca 15 min kvar tills nästa buss gick ringde jag en vän i nöden, Sara. Hon satt som tur var redan vid datorn och bokade så snällt en biljett åt mig [:
Så jag kom iaf till Gbg bara en timme senare än beräknat. Men det bästa av allt, jag hann se Svenska Hollywoodfruar ändå!! Jippy
Himla skönt var det att komma hit o pussas lite o wurre gjorde skinksås o spagetti, min favorit ju<3
Nu är wurrsan i skolan och jag är ensam hemma och dricker lite te. Tänkte att jag skulle betala mitt mobilskal jag köpte igår, men då kom jag på att jag har ju fortfarande inte dosan med mig!!! Himla typiskt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0