Mötet

Haha! Det var det värsta! Idag på mötet hos arbetsförmedlingen berättade dom vad som händer när jag blir utskriven ur det som jag är i nu. Det som händer är att jag blir inskriven i en exakt likadan sak bara att det har ett annat namn xD HAHA! Fan va onödig information.
Efter mötet hade jag lite tid kvar på parkeringen så jag tänkte ta mig en tur i affärerna i lilla Nässjö. Började med Kappahl och där hade dom typ dunderrea på massa underkläder så det slutade med 3 BHar och 2 trosisar allt för bara 210:- (y) Jag vart så lycklig att jag helt glömde bort att handla mat (!)
Men det var egentligen inga viktiga saker. Jag och mamma skulle bakat bullar idag så det var ju mest bullsaker som skulle inhandlas, men vi får helt enkelt baka en annan dag :)
På hemvägen satt jag och spelade typ "luftsynth", tror jag skulle va en jävel på morsekod.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0