Massa saker

Käre gud! Jag har ju inte uppdaterat idag! mer än frullen dåe.
Jag och pojkvännen "V" har gjort massa saker idag. Städat hans rum tex, det var det behövligaste någonsin. Sen hängde vi upp 3 tavlor, tjusigt blev det måste jag verkligen säga.
Efter detta gick vi o handlade kräftisar till wurre och räkisar till mig. 15 kr för ett halvt kilo räkor = KANONPRIS Funderar på att köpa mer imon? he he, Blink* ;)
När vi kom hem lagade wurre färgade makaroner och skinksås = Bästa ever!! medans jag bakade en kladdkaka :)
Vi åt massa mat och sen åt vi räkor o kräftor o sen åt vi kladdkaka o te. Nu är jag verkligen mätt.
Har precis också bytt sängkläder, skall bli himlans gött o få gå o lägga sig sen :]
Imon äre fest som gäller! Yippee ki-yay, motherfucker
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0