Liten uppdatering

Hej hej bloggen<3
Nu är jag hemma från Gbg och saknar det redan<3 Har inte riktigt bestämt när jag skall dit nästa gång. Wurrie har ju massa tentor och sånna saker snart så kanske inte åker dit förän om typ 3 veckor! Men om jag inte kan hålla mig får jag nog fan ta o åka nästa vecka en liten kort stund bara [:
Har jobbat idag till kl 13.00 förövrigt.  Stackars Sara som har delad tur ligger på soffan o vilar nu för hon skall tillbka till gamlingarna vid fem ^^ Själv skall jag bara till ica o köpa mjölk, skall i samma veva försöka hålla mig undan alla kakor o godis i butiken. Jag försöker nämligen vänja mig av vid sånt, får de hur länge det håller. Har iaf ett paket ballerinakex hemma som jag inbilliar mig vara det enda kexpaketet på hela månaden :O
Igår fick jag hem ett coop med mera-kort som mamma tydligen fixat åt mig i smyg (y) Fast jag handlar ju typ aldrig på coop, så känns lite värdelöst så skall försöka fixa mig ett ica-kort med som jag velat ha så länge <3 hihi
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0