Lekit med Svärd idag

Hej bloggen<3
Idag har jag vart hos Sara hela dagen. Vi har bland annat varit på Thimos o köpt fika, jag köpte mig ett winerbröd med choklad, det visade sig efter ett tag att det var små päronbitar under vaniljsåsn :S BLÄ Men annars var det gött.
Sen var vi på promenad till ICA för att köpa korv till middagen samt kollat på när Bo bytt vindrutertorkare på Saras racerbil.
Jag har en fräck app i min mobil som hela familjen har roat sig med idag också, det är nämligen så att man kan ta jättetjocka tjockiskort så man ser ut som en riktig tjockis, tjockare blire inte. Men tyvärr är jag inte så modig att jag vågar lägga upp dom bilderna, jag tror Svärdarna mördar mig då :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0