Kycklinggryta

Nu är jag hemkommen igen.
Passade på att lämna in wurres armband me så dom gör det lite mindre när jag ändå var i Tranås(y) Sen hämtade vi saker till mammas bil och köpte ris.
När vi kom hem lagade jag mat. Visste inte alls vad jag skulle göra för sås till kyckling och ris, så jag googlade och hittade nästan världens godaste recept. Så jag gjorde om det till världens godaste.
Orginalreceptet hittar nu HÄR. Det jag gjorde för att det skulle bli godare var bara att ta bort salt och peppar och sedan byta ut hönsbuljongen mot grönsaksbuljong och gul paprika+gurka ist för champinjoner = SVINGOTT!
Nu håller jag på att brygga kaffe för jag blev helt plötsligt jättesugen på det :O hiihi
Puss

Bild på mig och Bo från när jag hade kalas hemma hos mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0