Kanelbullens dag

Hej bloggen<3
Imorse åkte jag till tandis i Aneby [: Inga hål och mina tänder var JÄÄTTEFINA. Tror jag iaf, hörde knappt vad tandläkaren sa för hon pratade nån blandning av tyska och svenska tror jag :S Som tur var hade jag en till dam i rummet som kunde översatte lite åt mig^^ haha
Utanför tandläkaren stod Pelles bil öppen så jag kunde hämta mitt smink som jag beställde för ca en vecka sen, minns ni? *Blink ;)
Efter detta åkte jag iväg till Sara för en bit frukost och sällskap + en dusch! Jag duschar alltid hos Sara för vattnet hemma gör att mitt huvve blir alldeles gröönt! :s
Vi planerade in att vi kanske skall boka varsin bussbiljett till Norge nästa vecka, det kan låta kul [: Men vi får se lite hur det blir med det.
Sen körde vi Nettan till jobbet och i samma veva kom vi på att det faktiskt är kanelbullens dag idag så vi kunde ju inte motstå att iaf gå in o kolla hur många bullar dom hade på Thimons^^ Detta slutade med varsin bulle och en liten fin biskviaktig sak. Hela kalaset gick på 54 riksdaler.
Vi åkte hem och gjorde varsin kopp nespresso och mumsade i oss alltihop [: Jag som inte skulle äta kakor o sånt denna månaden...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0