Fixat lite idag

Hej bloggen<3
Iaf var jag o Sara på Cheap monday outlet i Tranås. Jag hittade 2 linnen och Sara hittade inget. Jag köpte även en bebiströja som var rosa. Tänkte att min bror o hans tjej skall få en tjejbebis. Mamma är övertygad om att det kmr bli en kille, men nu när jag köp en rosa tröja till den måste det bli en tjejbebis. Jag menar, hur svårt kan det va o fixa fram en tjej?
Sen hämtade jag armbandet som wurre fick i paket av mig för det har vart på förminskning i typ 7 år så hoppas det passar nu ^^ hihi
Sen åt vi en mäktig buffé på Golden thai. Jävel va gött de va, jag rekommenderar verkligen (y)
Nu är jag hemma och dricker te, skall iväg om en stund igen på ett riktigt lur!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0