Frågestund

Hej!
Jag har lust att skriva massa men har lite problem med att komma på vad så tänkte att sånnadär frågestunder/listor o sånt är det många som har på sina bloggar så jag tänker minsann ha en för mina läsare med.

Favoritdjur: Katt såklart! Men jag älskar andra söta djur med som hunden Boo tex <3
Favoritmat: Pasta och Skinksås (som wurre lagat åt mig) eller McFeast på Donken
Längd: 157 cm
Vikt: 44 kg
Hårfärg: Orginal är typ mörkgrått men jag har gjort om det till en röd nyans
Ögonfärg: Blå som himmelen
Ärr: I mitt hjärta </3 HÖHö! Nä, men jag har ganska många, dom flesta på benen tror jag efter rakhyvlar.
Tatueringar: Jag har en awesome tatuering på ovanfär foten på benet vid den knölen. Där står det Torre i Harry Potter-stil, jag har målat den själv men tatueringsarbetet överlämnade jag till en annan
Piercingar: En på sidan av underläppen och 8 st i öronen
Brutna ben: Jag har aldrig brutit nått, inte åkt ambulans, inte operat nått, inte gjort nått alls.
Fobi: Jag klarar inte av när folk tar på mina fötter, men det är lite för jag har ont i dom.
Tvångstanke: Ibland vill jag inte andas samtidigt som jag ser en dum eller ful människa för då tror jag att jag blir som den.
Rädsla: Hatar mest av allt att vara ensam, gillar inte mörker, har alltid en lampa tänd eller en kamrat vid min sida nattetid. Sen är jag ganska rädd för farliga djur som typ krokodiler och lejon, fast det är fina djur.
Bästa känsla: Det finns många men en är att vakna och tro att jag är hemma och sen inse att jag är hos wurre <3 en annan bästa känsla är när jag är på nån konsert med tex Håkan Hellström för det är alltid perfekt.
Favoritfärg: BEBISROSA
Bästis: Har några stycken faktisk, Sara, Wurre, Timmy, Kitty och Bibbi
Familj: Mamma Christina, Pappa Mats, storasyster Ninna, storebror Niklas/Grodman/Viktor (byter namn hela tiden) och "halv"lillasyster Lisa. Sen Har jag ju min lilla extrafamilj med, Svärdarna (y)
Bästa film: Harry Potter, Star wars, Scooby Doo
Bästa serie: How I met your mother, Andra avenyn
Bästa bok: Harry Potter och de vises sten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0