Ullared

Klockan 05.15 ringde klockan och vi for upp ur sängen som en raket, iaf Sara jag snoozade en liten stund.
Jag Körde ditvägen medans Sara "vilade sin vagel i ögat", hon sov ju inte, det var nog bara jag som inbillade mig dom där snarkningarna ^^ hihi
Allt gick enligt traditionerna fast en ändring vart det och det var att vi åt i den nya restaurangen denna gången ist för att gå ut o äta ute. Sara valde kyckling och pomesfrites och jag potatis och lax<3
Nu är jag så trött så trött så jag inte orkar skriva mer nästan.
Imon kmr min lilla wurre hem :D:D Jag saknar honom ganska mycket så det är kuligt att han kmr hem för en gångs skull ^^ hiih
Puss

Framme

 

Prov av söt mössa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0