Såhär har min dag varit

Hej hej bloggen<3
Idag på dagis höll jag på att frysa ihjäl när vi var ute och lekte, det blåste massa och jag ville bara gå in.
Jag har även varit väldigt trött och när klockan var halv 5 tämkte jag för mig själv: skall jag va här i en hel timme till? käre tid. Men i samma sekund som jag slutade tänka det så kom sista barnets mamma o pappa, vilket betyder att jag fick sluta nästan en timme tidigare än beräknt (y)
Nu är jag hos Sara, vi har ätit tacos och efter det var det raka vägen in i bastun och sen en dusch på det, jag har nog aldrig varit såhär ren känns det som, skööönt. Nu behöver jag inte duscha på en vecka, eller?
Nu skall vi spela lite Nintendo 8 bit, skjuta fåglar med hunden är det roligaste tkr jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0