Pajbak!

Nu har jag grejjat o fixat förstår ni! Till att börja med blekte Sara lite slingor på mig, det syns inte så jättemkt men på vissa ställen synd det verkligen, haha! men det blev helt ok iaf, ingen mardröm.
När Sara åkte till jobbet åkte jag till Pelle för att fixa en lampa i min bil men det funkade inte så får göra det en annan dag.
På vägen hem kom jag på att jag älskar Mick Jagger, nej inte "Move like Jagger" utan prsonen Mick Jagger han e ju fan helt underbar. Samtidigt som jag satt o tänkte på att han är cool hände nått riktigt coolt. Det kom en bil som körde om mig och exakt i samma sekund som jag stängde av mitt helljus så tände den andra bilen sitt! Det var sån jävla tajming så jag har aldrig sett på maken!
Nu när jag e hemma på landet så har jag gjort en paj med massa saker i bland annat lax och krabbsticks och ÄGG! Jag som avskyr ägg, men eftersom dom är hårdkokta och nedblandade i en paj så smakade dom inte så det gick bra, riktigt gott blev det faktiskt (y)
I samma veva tänkte jag att jag skulle bli sugen på nått gott efter maten så jag gjorde lite bananmuffins :O Undrar hur det smakar, får se om ca 10 min när dom e klara!
Nu skall jag kolla på tv tror jag, "Så mkt bättre" har börjat nu och jag har aldrig sett det så borde väl kanske göra det^^
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0