Mitt lim är borta

Jag har kollat på tv i flera timma nu, oj, oj! Jag har även tryckt i mig massa massa massa toblerone så fort att jag inte hann känna hur spymätt jag var, den känslan kom nu ist :S
Jag hann inte tvätta bilen iag hlr innan det blev mörkt för mamma e ju aldrig hemma på dagarna, var är hon egentligen?! Hon har iaf lovat att hon själv skall tvätta bilen åt mig imorgon på morgonen innan jag åker till dagis :D Himla snäll mamma jag har, hihi.
Tidigare idag skulle jag limma lite här och var på tyggrejer men kunde verkligen inte hitta mitt textillim, det var helt totalt megaborta. Jag har letat på alla tänkbara och otänkbara platser där det kan ligga ett flertal gånger men det finns inte.
Ist fick jag använda mig utav ett annan lim, det står "för papper, foto och läder mm." tror det skall funka, men jag saknar mitt textillim, skall snarast möjligt köpa ett nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0