Hej hej

Hej bloggen<3
Igår lekte jag med Sara, Kitty kom aldrig till oss för det blev sent o hennes mobil funkade inte :( Men vi får se henne till jul ist och det är ju faktiskt inte så jävla långt kvar nu?!? JAHOOO!! :D
Jag och Sara spelade Yatzy igår och gjorde smoothie som hamnade över hela köket nästan... Men god var den  som tur var (y)
Jag har nästan inte sovit nått inatt, det har varit varmt, Sara har gnisslat tänder och rört på sig sjuukt mkt så senast när jag kollade på klockan var den halv 4 och kl 7 panikväcktes jag av Bosses väckarklocka (!) Somnade om och en liten stund senare startar det vägarbete utanför och dom börjar dagen med att spränga (y) Jag somnade iaf om sen och vaknade kvart i 12, så nog hra jag sovit gott ^^
Idag skall vi laga överaskningsmiddag till Bosse o Nettan, vi har ännu inte riktigt bestämt vad men det kmr bli gott iaf.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0