Göteborg <3

Nu är jag i Gbg, det känns skönt, har inte vart här på aslänge känns det som! MEN jag har inte med mig min dator denna gången och jag saknar den redan </3
Just nu sitter jag o tittat på en negerbyggare som står o dricker kaffe ist för att bygga på grannhuset, skärpning!
Jag kom nyss på också att jag inte lagt upp mitt jultema som jag skulle ha på bloggen! Jag ikmr inte kunna lägga upp det förräns typ fredag/lördag när jag har min dator, om jag inte kan hittade det någonstans bland alla mina teman som jag testat att lägga upp. Hoppas det finns, ni läsare skall inte behöva vänta länge till iaf!
En till sak som jag är lite lessen över att jag inte har med mig är min chokladkalender, nu kmr jag inte få äta 1a december utan för börjar med 2 bitar den 2a ist :( Det är ju inte kul och wurre har ingen hemma i reserv till mig hlr.
Nu kom det ut en kvinna och röker brevid negern me, svårt att säga om hon är byggare lr inte, hon har inga byggarkläder på sig iaf men hon ser rätt farlig ut.
Nu skall jag dricka lite te hade jag tänkt mig.
Puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Nu ska jag baka lussekatter med din mamma ;-) ooooch jag har din dator, fett naajs ;-) pillipille.. en knapp där och en knapp här... oj nu hände något här...

2011-11-30 @ 18:11:02
Postat av: Torre

Hoho, va gott! Spara några lussekatter till mig är ni snälla ^^

2011-11-30 @ 18:46:15
URL: http://torriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0