Detta är en rubrik

Idag vaknade jag av att telefonen ringde 07.04, det stod "Dagis ringer" Jag tänkte "menar dom att jag skall jobba nu? i helvete hlr" och klickade dom, efter en helv minut var jag ganska pigg och förstod vad jag gjort och ångrade mig och hoppades på att dom skulle ringa tillbaka vilket dom gjorde, tack <3
Klockan 8 satt jag och åt frulle med barnen och sen lekte vi fullt ös medvetslös hela dagen kändes det som. Skall även jobba där imon med börjar kvart över 6 :S
Nu är jag iaf hemma och har bokat biljett till Gbg, skall åka dit imonkväll + pratat av mig med Sara.
Jag berättade om att jag och wurre o dom skall försöka få tag på biljetter till Bruce Springsteen imon och Sara blev helt till sig, hon och hennes familj ville med gå på det men hade bara sett biljetter för 2000:- och kände att det kanske inte riktigt är värt.
Sen kollade hon upp om det fanns biljetter kvar till Black sabbath och det fanns det! så nu är jag helt till mig om att hitta någon som vill gå med mig, mamma gav mig dissen så skall nog fråga morbror :)
Vi har fått våra "riktiga" Ica-kort idag med, JIPPIE! Nu är jag så vuxen man bara kan bli som 21åring.
Nu skall jag äta mat!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0