Ansiktsmask och klagomål

Tja!
Jag har fått ett stort horn i pannan så jag har ägnat den senaste timmen åt att googla på olika ansiktsmasker man kan göra hemma för att få bort det ^^
Testade en som bestod av finriven potatis och gurka. Haha jag såg förjävlig ut med den funkade faktiskt lite, lr så är det bara jag som inbillar mig ^^
Förra veckan skickade jag ett mejl till Veet för min hårborttagningsspray har slutat fungera än en gång så tyckte att såhär kan det inte fortsätta. Fick idag svar från dom och jag skulle bara skicka streckkoden så hoppas jag att jag får en ny? HIHI! De e så himla kul o klaga och få nytt tillbaka.
Försökte mejla till Ballerina för en gång fick jag ett kex som var åt fel håll, men men kunde inte skicka bilder till dom så får väl vara utan gratisballerina :( hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0