Andra avenyn

Hej bloggen<3
Jag hade ingenting att göra idag så tänkte att jag skulle kolla på kanske ett eller två avsnitt av andra avenyn. Det slutade med att jag satt fastspikad framför tvn i 5,5 timmar utan att röra mig ur fläcken, gick inte ens på toa. Det ända som störde mig var telefonsamtal från Sara och några sms från Timmy. Nu har jag huvudvärk pga vätske- och matbrist men det är det nästan värt.
Imorgon drar jag några avsnitt till, innan jag åker till Sara, hihi.
Jag och Sara skall ha en såndär ta-hand-om-sig-själv-dag som Kissie brukar ha, hihi. Vi skall basta, fila fötter, ha hårinpackning och kanske ta en öl ? :D Men det får inte bli för mkt för på torsdag måste vi vara mkt väl utvilade för då skall vi ju till Ullared o gosa med Morgan o Ola-Conny <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0