hejhopp

Nu har jag ätit och duschat och tagit mig en kopp te. Så nu ligger jag nerbäddad för att skriva dagens sista inlägg.
Läste på kissies blogg idag att hon ligger på sjukhus, kommentarerna till inlägget är ganska så roliga, samma, samma, samma, alla skriver samma. Skall bli oerhört intressant att se vad lilla Kissie kmr skriva imon ^^
På tal om imon, skall jag och Sara gå på bal, alltså kolla på bal. Det är bland andra Bibbis lillebros Gustav vi skall kolla på, det kmr bli kuligt, bäst att ladda kameran :)
Efter dettta är det aneby som gäller, det är ju anebydagen och det måste man ju såklart fira! Det blir öl på skogsi? och sedan parken alternativs värdshuset. Oj, va tragiskt det låter och är. Men det blir vad man gör det till ^^ hihi.


Här är jag och Wurre på bal :)



Här e Jag och Bibbi på bal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0