Känslor och musik

Jag har så många känslor så det är sjukt nu. Jag saknar Bibbi o Kitty så mkt så att jag tror att jag går sönder. Jag blir gladare av tanken att dom kmr hem tills deras bröder tar studenten. Då skall jag krama dom så som jag kramade kramsnö 1998!
Wurre saknar jag lika mkt som jag saknar tjejerna, om inte mer. Det är jobbigt, det är mindre jobbigt att han kmr hem på på pusskalassöndag <3 :D
Min familj har jag saknat, dvs Lisa, pappa, Ninna, Grodman/Viktor/Niklas "lr-va-fan-han-heter". Dom träffade jag i lördags och det vart himla kuligt. Jag, Ninna och Lisa fick damp o klädde ut oss med farmors sjalar o handskar, som vi alltid gjorde när vi var små. Eftersom det var "Viktor" som fyllde år så var vi hemma hos farmor o farfar och jag träffade "Viktors" tjej me :] Dom skall ha barn till jul och jag tror faktiskt att det kmr bli en söt bebis (eftersom den är släkt till mig)
Efter kalaset åkte jag o Ninna med hem till Lisa och Pernilla och drack te o kollade på "Flickorna på Klitteholm" asså shiiiet, det var bra.
Senare på lördagen åkte jag till Sara. Vi tog ett par glas med alkoholhaltig dryck tsm med Bosse, Nettan och Glenn och Marie som var på besök.
Vi satt och lyssnade på massa gammal rock från 70- och 80-talet. Vi alla vart chockade över hur mkt jag och Sara kunde om allt dedär. Vilka som spelade i vilket band, vem som var gift med vem och vilka band som spelade vilka låtar och vem som dog och vem som överlevde osv.
Det var en trevlig kväll tkr jag och jag gillar verkligen gammal musik. OK, jag gillar ny musik med, men då skall det vara stil på't! Håkan och Veronica är goda exempel dåliga exemel är det som är bortglömt efter 2 veckor.
Denna veckan har jag gillat musik mer än vanligt, det går lixom inte sluta lyssna, det är fint. Och det passar bra ihop med alla känslor jag har i mig :] Nu vill jag åka till Peace and Love och skriksjunga tills jag inte orkar mer.

Lååååååångt inlägg! Enough! hihihöö

Puuuuuuuuzzz fina fina kamrater och miljoner läsare <3

Detta är en blomma jag hittade i Turkiet :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0