Uppdatering

Hej hej bloggen <3
Det är roligare att skriva saker på facebook, drf skriver jag inte här men nu har jag fått klogomål från mina miljontals fans så skall nu skriva ett lagom stort inlägg för er.

Jag är just nu i Göteborg och har varit det sen i onsdags, åker hem imon igen för då är mamma på begravninng här i Gbg (gratisskjuts är nize).
Under dessa dagarana har det inte bara varit jag och wurre hemma utan en hel del folk från Tranås och Oslo med :] hih. Vi har umgåtts mkt genom att sitta vid varsin dator. Men vi har också, ätit mat, sovit, druckit alkohol, vaxat Philips rygg, gått på stan och firat valborg på festu.
Bilder från valborg och allt får ni kolla på på facebook för jag orkar inte hålla på o ladda upp bilder hela TIDÄN.
Det har varit mkt roligt men i söndags åkte alla hem så nu är det ganska tyst här.
Wurre påstår att han e sjuk me, så igår fick jag gå o handla alldeles ensam och laga mat alldeles ensam och bara ta hand om honom, snart kmr han säkert gnälla efter frukost me.... :O

Under dagarna som gått har jag och Sara kännt oss bleka och trötta så arbetslösa som vi är bokade vi en resa till Turkiet, garanterat 5stjärnigt lyxhotell, känns väl ganska online måste jag säga.
Så nu måste jag till IcaMaxi o handla simglasögon och till apoteket för att köpa lugnande piller inför flygresan. Sen måste det handlas solkrämer, bikini, lite kläder, måste växla pengar och jag måste hem o tvätta alla mina kläder, har inte varit hemma på flera veckor!!
Btw, jag har köpt en kamera som man kan ha under vatten me, det blir roligt, har bara testat den ovanför vatten än så länge men på onsdag om en vecka är jag i Turkiet så så jävlar skall det badas!

Det var allt för nu, för som jag misstänkte innan har en viss herre börjat bli hungrig nu...
Några bilder lägger jag upp me, bara för jag e snäll.

Puuuss<3<3<3

Detta är i hoppborgen på festu
På bilden visas Jonis, Philip och Wurre i luften

Detta är dagen efter, vi alla var väldigt glada, fräscha och pigga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0