H2o

Jag gillar vattnet, havet, sjön, bäcken och floden.
men inte regnet


Kommentarer
Postat av: Ditt enda fan

Djupt.

Havet är också djupt.

Sjöar med.

Kanske vissa floder.

Men inte bäckar.

2011-05-24 @ 01:29:25
Postat av: Ditt enda -true- fan(alla andra är wannabes)

Vad tycker du om snöet, kranvattnet, ån och vattenmeloner?

I bilden ser det ut som att det sitter en megastor fågel på klippan eller vad det är i bakgrunden. Är det en fågel eller bara en tuff klippa?

2011-05-24 @ 08:53:45
Postat av: Torre

"Mitt ända fan" I kanten är det inte djupt :O



"Mitt ända -true- fan" Snö är bra ibland, kranvatten beror lite på med, i vissa länder funkar inte kranvattnet på samma sätt som i Sverige, vilket jag tkr är ett stort minus. Ån känns lite sådär och vattenmeloner är en god frukt(?)

Det är varken vågel lr klippa, det är ett hus på en liten kulle.

2011-05-24 @ 12:11:37
URL: http://torriz.blogg.se/
Postat av: Ditt enda -true- fan

Jaha, jag tyckte det såg ut som en gigantisk svala som vilade. Det hade vart tufft det.

2011-05-24 @ 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0