Dagis, semla, packa

Hej bloggen <3
Idag har jag vart på dagis, fick stänga till och med, när jag skulle låsa in till pysselrummet hittade jag ett underlägg som jag bara ville ta med mig hem för det va så nerkladdat så det var fint! Nästa gång jag jobbar skall jag be att få det. Fan, jag lägger upp en bildjävel me!
När jag kom hem idag drogs min blick mot en tårtkartong ståendes i köket, besvikelsen var stor när jag upptäckte att den innehöll semlor. Men jag e inte den som e den, blir man bjuden äter man, även om det inte är särskilt gott.
Sedan bryggde jag mig en kopp te och klippte tånaglarna och sen började jag packa väskan för imorgon åker jag till Göteborg för att hälsa på wurre lille :] Det tycker jag skall bli kul, har inte träffat honom på ett bra jävla tag nu, 16 dagar, men vem räknar lixom.. Nu måste jag fortsätta packa!!!

Puuzz på er bästa <3


Här är en bild på underlägget

Här är bilden jag målade igår som alla tyckte va skitful och småttingarna kan göra bättre

Kommentarer
Postat av: Kurstie Cat

Hej Torre!



Bra fart på bloggen nu! Många fina bilder, det har inte Kissie så pluspoäng för det!



Pussa Wurrisen från mig.

2011-03-29 @ 23:03:56
Postat av: Torre

Hej Chrille!

Tack! Jag gör så gott jag kan och bättre skall det bli :]

Det skall jag verkligen göra!

2011-03-30 @ 12:27:24
URL: http://torriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0