Kult på resturangen

Tjenare mannen!
Helgen har vart kul och alldeles jätterandom.
I Fredags vart vi ju på Håkan Hellström som jag nämnt i tidigare inlägg, det var bland dom bästa dejterna jag haft med honom, började fan nästan grina, så fin e han! Och när vi skulle in i puben och ta varsin bärrrrtzz hade Sara såklart lämnat sitt leg hemma så då fick jag vitta och bevisa vakten om att Sara e mkt strörre än mig och jag är minsann 20 år fyllda! Så efter vi hävt bärrzen börjadepubliken bli tjock men vi kom iaf till 2a raden längst fram och fina bilder på fin kille:]

På lördagen skulle vi på Black jack i parken i Tranås, yay! Outfiten för kvällen var svarta strumbyxor, en hög kjol och ett blåblommingt linne, samt mitt nya diadem med blå rosett.
Jag, Carro och Sara satt på skogsgatan och drack friskt och tog sedan tåget till Tranås, fast inte Carro.
Vi får samtal från Sållet och Philip som lyckas övertala oss om att Linköping is the shit! Vi går på förferre och rakar bort Philips mustasch, mobbar Sållet för hans finne/böld/horn i pannan och sen åker vi lite tåg o sen är vi på nått ställe där Sara spiller ut öl över hela blackjackbordet så dom var tvugna att stänga av bordet... GG!
Sen vart det nattmat på donken och frulle på donken. Sen vart vi helt plötsligt tillbaka där vi startade, Aneby <3 Fortfarande lite halvt onyktra vinglar vi fram på Anebys gator hem till skogsis :]
Puuzz alla fina läsare, ni betyder <3


Världens bästa Håkan




Jag, Philip och Sara, uuursnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0