Jag har en blogg tror jag

Tjenare mannen!
Idag har jag haft fullt upp med att göra inlägg på facebook, folket där verkar inte uppskatta det så jag får bli sådär cool som bara jag kan o börja blogga ist och hoppas på att få miljontals läsare så jag kan bli rik o slipper gå till arbetsförmedlingen o be om cash.
Dagens outfit är en svart T-shirt met Mötley Crüe, svarta mjukisbralls från inter sport, strumpor med hjärtan och blåa, låga converse. Håret har jag satt upp i en toffs mitt uppe på huvvet och sminket ligger kvar i sminkväskan. Jag skall försöka lägga upp en bild på min katt Mattias istället för min outfit, tror det uppskattas mer.
Puzz alla zöta läsare <3<3<4<433<

Min fina katt när han va bebis

Kommentarer
Postat av: Du suger

Lever den där saten fortfarande?

2011-03-23 @ 22:37:20
Postat av: Torre

Klart som fan den lever. Det är bara dina katter som dör

2011-03-23 @ 23:42:49
URL: http://torriz.blogg.se/
Postat av: Fridzl

Heej Torre ^^



Awesome blogg. Jag kommer följa den med spänning! ;)



Jag tog mig även friheten att länka till den från min blogg, så mina läsare kan få ta del av ditt liv också. Det vet jag att du gillar.



Herrå!

2011-03-25 @ 23:58:02
URL: http://fridaalexandra.blogg.se/
Postat av: Torre

Hej Fridis!

Gött! Men de e fan inte lätt att ha en hälften seriös och hälften fjortiizzblogg, men det skall nog gå!

Fan va fräckt! Det gillar jag megamycke! (y)



tjarÅ^!

2011-03-29 @ 22:19:36
URL: http://torriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0