Bilder

Här sitter jag och kollar igenom lite bilder jag tagit med min bästis Canon EOS 450D, tänkte jag kunde låta er fina läsare få se hur skicklig jag e :]

Först ut kmr bilder på djur


Detta är en geting, dom är farliga, lever på sommarhalvåret


Detta är jättemånga djur av nått slag. Dom vart rädda för mig och sprang sin väg


Detta är en bebiskossa jag hittade i somras här ute på landet där jag bor


Mattias som bebis


Mattias igen, gossigaste katten i världen


Här är Mattias mamma och pappa som pussas, bilden e inte så bra men den är gullig


Finaste


Detta är en spindel, jag vet inte om den är farlig men 8 sekunder efter bilden togs dog den


Nu kmr bilder på lite olika saker och ting




Te är den bästa drycken för mig och min teburk är fin


Detta är en bild på stearinljus i ett mörkt rum


Detta är en lampa och ett skrin som jag tog 3 bilder på och satte ihop till en


Det är såhär man gör när man inte har nått att göra


Blomma i fönster


Egentligen skulle jag ta massa sånnahär bilder och göra en saga av det,
men jag var hungrig och björnarna tog slut :O



Ett fint fickur


Samma fickur, annan bild



Min symaskin från Husqvarna


Denna bilden gillar jag, men svår att ta,
minna att mina knän va helt leriga eftar att ha krypit runt i skogen för att få till en bra bild



Det är en sådanhär man behöver om man skall spela 8 bitars


Det brinner i en kruka på mitt rum! Fick slänga krukan, men det var det lite värt



På vintern eldar vi i kakelugn, då behövs det vedbitar


Mattias was here


På sommars kan fula hus va fina på sitt sätt


Trädgren


Blomma


Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0