Uppdatering

Hej hej bloggen <3
Igår var vi på DH och hälsade på. Det var kul för jag fick träffa massa coola spelare :) Vi tog kort med några utav dom. Det var kul och mysigt för jag fick krama Julyzerg <3 Han e min mysigaste korean. Sen kollade vi på lite matcher o så kollade vi på live när Day9 pratade, det var häftigt :]
Idag har jag vart i Jkpg igen, lr typ mer Huskvarna. Jag åkte hem till Annis och fikade med henne, Erik och Becka. Det bjöds på rulltårta och te (y) Det var kuligt att få träffa dom för det var flera evigheter sen jag lekte med dom. Det är tråkigt.
Imorgon skall jag städa lite här hemma hos mamma och sedan skall jag fara vidare till Sara för ovanlighetens skull. Vi skall åka till Nässjö för att handla och jag skall nog ta hål i örat lite me.

Mysbjörn<3


Kommentarer
Postat av: Big K

Vem fan är random i lila tröja?

2011-06-21 @ 21:18:23
Postat av: torre

vet inte, han ställde sig bara o ville va med :S typ cp

2011-06-21 @ 22:31:25
URL: http://http:/torriz.blogg.se
Postat av: Philleboi

Aldrig sett Wurre så glad i hela mitt liv

2011-06-28 @ 12:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0