Nässjö och rödvin

Idag var jag, Nettan och Sara i Nässjö. Tanken var att vi skulle ta hål i örat, men farbrorn i butiken vågade inte så det blev inget. Lika skönt för det tkr jag för jag tror det gör herrans ont.
Ist köpte jag mig ett par jeansleggings för 179:-VILA samt 2 st T-shirts på rean. Den ena från JC det vart en "snowstriper" ja, så stod det på lappen iaf. Den var helt enkelt vit med blåa ränder och var nedsänkt till 124:- Den andra T-shirten kostade 99:- Lindex och vart marinblå med ränder av spets.

Nu är vi på skogsi och Bosse står vid grillen för andra gången ikv. Först grillades det hamburgare och nu var jag och Sara sugna på majskolvar och dom är just nu precis färdiggrillade (y)
När vi var i Nässjö köpte vi en flaska rött för det borde man lära sig att dricka tkr vi. Är nu inne på andra glaset och det är faktiskt ganska gott. Fast det är inget jag stressar med och dricker mig megafull på. Nä, vi har varsitt glas rött, varsitt glas vatten och varsin bit mörk choklad som vi låååångsamt fyller oss med.
Nu skall vi äta majs! Hejdååå <3

Kommentarer
Postat av: Big K

Klart han inte vågar sticka hål i dig, du blir ju säkert skitarg.

2011-06-21 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0