Hemma igen

Nu är jag hemma på landet igen!
Dom ringer från antuna heeela tiden!! Oj vad jag jobbar och får pengar nu! Imon jobbar jag HELA dagen! halv åtta på morgonen till tio på kvällen! Fast då skall jag hem till skogsi emellanåt o sola me hade jag tänkt. Det var längesen jag var där nu så kanske till och med övernattar,,, den som lever får se!
Bloggen har jag dissat lite med nu! FÖRLÅT ALLA FANS! Som tröst kan jag kanske lägga upp inte en, men TVÅ PAINTBILDER! Men det är bara ett kanske!

Jag såg honom i Bolänge en gång och den gången var han awesome. Ungefär lika awesome som han är på dagens paintbild. Här har ni honom, the one and only Alice Cooper!



Kommentarer
Postat av: Karl Einar

Självporträtt?

2011-06-04 @ 22:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0