Smoothie

Nu är jag hemma på skogsgatan och väntar på att Sara skall komma hem :) sedär! Nu rusar hon in o skriker på mig, hihi!! Jag skall ordna en smoothie gjord av yoghurt, blåbär, hallon och tuttifrutti-sprit och ge till henne, det piggar nog upp^^ 
Vi har många alkoholkvällar framför oss nu. Vi har bestämt oss för att hitta goda recept på smoothisar med alkohol i. Igår gjorde vi en och den blev lite besk så hoppas på att den skall bli bättre idag. När vi har hittat smoothisar vi alla tkr om så skall vi gå över på att göra drinkar. Vi har varsin liter kaffe-vodka som vi inte riktigt vet vad vi skall blanda med, men det tar vi efter smoothisarna. Sen har vi ju också rödvinskvällar på måndagar! Vi har nu provat 2 sorter och Gato negro ligger etta på listan, får se om vi hittar nått som toppar det till nästa vecka^^
Nä, nu skall jag blanda smoothies!
HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0