Värsta smärtan jag vart med om

Hej hej bloggen<3
Inatt vaknade jag halv 4 och mådde riktigt, riktigt dåligt. Känndes som den värstaste mensvärkrampen i magen som höll i sig konstant i 10 min. Jag sprang ner på toan och försökte kräkas men det gick ju inte, det svartnade för ögonen och jag blev helt vit och svettades nästan ihjäl.
Mamma hade hört hur jag rusat ner för trappan, hon hittade mig gråtandes på toan hon hann ge mig ett glas samarin och en alvedon innan hon också mådde dåligt. Det slutade med att vi båda fick lägga oss på golvet i köket och bara vänta på att det skulle gå över. Då trodde jag att jag skulle dö på riktigt, det kändes som om 3 ormar var inne i magen o bet mig med massa gift, jag har aldrig vart med om dess like.
Tillslut gick det över och både jag och mamma kunde gå o lägga oss o sova igen och idag på morgonen mådde vi helt bra båda 2. Va fan hände egentligen?!?
Jag gick till jobbet idag iaf och har hittills mått bra.
Efter jobbet gick jag till konsum och köpte balsam för jag tänktejag skulle kanske börja med balsammetoden, det verkar så himmelens populärt nu?! Skall iaf testa o se vad som händer, det skadar ju inte :)
Sen gick jag hem till Sara o hämtade min bil och åkte hem. Jag har ganska ont i ryggen idag, det är inte kul. Te skall jag dricka nu iaf för det är kallt överallt.
Puss

Regn och rusk när jag gick till Sara

Tankar bilen lite i mina blöta skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0