Fixar och donar inför julen

Hej alla!
Idag började jag jobba kl 07.00 och ända fram till klockan fyra. Åkte hem till mamma, men det fanns ingen mamma här så nu sitter jag i ett stort mörkt hus och försöker få bort det gamla orangea nagellacket för att sedan göra mig julfin med en ny kulört. Rosa är fint men kanske inte så juligt? Vi får se vad det blir :)
Det är mycket jag har att ordna med ikväll, skall packa iordning alla julklappar i kassar för det blir först jul hos farmor o farfar i jkpg imon KLOCKAN TIO PÅ MORGONEN! Ingen sovmorgon alls men det är ju ändå jul så det gör väl inte så mkt. Jag måste dammsuga litegranna för det ligger granbarr överallt och sen skall jag packa och fixa inför juldagen för det hinner jag inte imon för då är det full rulle hela dagen känns det som.
Nu hinner jag inte sitta här längre!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0