FÄRDIG!

Nu är jag helt slut! Täppt i näsan är jag också, mamma tror att jag inte tål granen och det kan nog stämma för i onsdags eftar att ha klätt granen på jobbet vart jag rätt täppt med faktiskt. Kommer till att bli en plastgran i mitt vuxna liv sen tror jag.
Nu har mamma gjort köttbullar tills imon och jag har packat väskan och funderat ut vad jag skall lämna kvar hos wurre och vad jag skall ta med mig till aneby och vad jag skall lämna i aneby osv. Nu när det är klart firar jag och mammie med varsitt glas rött, gött.
Puss

Här är en bild på min katt Gunnar när han sitter i fönstret.
Gunnar är Mattias mamma. Jag saknar Mattias. God jul till katthimlen från oss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0