Taco, Kitty, Färg

Hej hej bloggen<3
Idag har jag jobbat tsm med Sara! Det vart kuligt. Sen handlade vi taco på Ica och lagade ihop det och sen kom kitty och åt tsm med oss. Det är kul att kitty e hemma från Norge nu. Vi skall partajja på lördag för då e det parken här i Aneby, yay!
För övrigt så sitter jag just nu med en röd hårtoning i håret eftersom sist jag skulle bli kopprig så blev jag grön i ist och hittade en nödlösning = röd karamellfärg! det hjälpte faktisk, men eftersom det verkar vara vattenlösligt så har karamellfärgen gått ur och håret är åter grönt. Så nu ger jag mig på en starakre RÖD toning och hoppas på att det blir bra :) hihi... Efter detta, åter till Tranås och wurrie.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0