Orup och födelsedagar

Hej hej bloggen<3
Igår var jag hemma hos Sara och drack lite öl. Efter ett par styckna åkte vi in till Tranås för att äta pizza på baronen, men extra ost på. Det gör dom så jävla perfekt där. Efter pizzan hoppade vi på ett tåg som gick till Linköping. Där var det stadsfest och vi såg våran älskade Orup<3 Käre gud va han e bra!
Jag köpte mig en kopp kaffe och tog fram ett paket med ballerina ur väskan. Ballerina + kaffe + Orup = (Y) Det var så himla mysigt att bara stå där o fika o sjunga med. Fast Orup själv såg lite lustig ut tkr jag, liknade hannibal lite med en jeansoverall ovh bakåtslickat hår...
Efter Orup tog vi tåget tillbaka och blev hämtade i Tranås. Vi kom ända hem till skogsgatan och innanför dörren var det kräftskiva!! Fast jag och Sara var trötta eftersom vi hade jobbat natt dagen innan så vi nöjde oss med varsin kopp te.
Idag var jag hemma hos farmor o farfar på kalas. Farmor som fyllde år fick en blomma och en skål lr liknande till sin te-servis, det blev hom mkt glad över. Snart är det jag som fyller år och jag kan knappt berga mig på att få öppna alla paketer! Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0