Igår var det fest, såhär gick det till

Hej hej bloggen <3
Gårdagen vart urballad för vissa och helt ok för andra. Jag tillhör gruppen helt ok medans Sara tillhör mer urballningsgruppen. Hon ramlade och drack och ramlade o drack och pratade och pratade och ramlade lite till och slutligen blev portad?!?
Jag och Bosse försökte ta hand om henne så gott som men vi gav tillslut upp och gav oss ut på dansgolvet ist :) Där fanns det människor man kände igen och dom man inte kände igen. Sen gick jag, Kitty och Ellen på efterfest med Kittys lillbror med kamrater. Det var kul, vi drack te och pratade. Det var massa folk som vi gick i 9an ihop med osv :)
Sedan gick vi hem till skogsgatan och somnade kanske vid halv 5. Stackars lilla Nettan fick ingen sömn och kom hem till ett kök som vi tjejer hade gjort om till svinstia. Så nu har jag bakat dumlekakor och om dom blir goda skall jag ta med några hem till Bo och Anette imorgon :)

Det var allt för nu. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0