Dag 2 i Sthlm

Hej hej bloggen<3
Jag ber så hemskt mkt om ursäkt för att jag inte uppdaterat på länge, men som ni säkert märkt har Sara hjälpt mig. Måste dock lära henne lite hur man gör texter mer lättlästa...
Hon fick iaf med det mesta om vad vi gjorde igår. Och det märkte vi idag på morgonen med, man skall inte ta "brun utan sol" efter att man tömt en dunk med rödvin... Nu måste vi skrubba bort allt gult och smeta in på nytt. Gör om och gör rätt som Martin Timell hade sagt.

Idag har vi varit på nått köpcentrum och handlat lite flöt och sånt o kollat i klädaffärer. Igår köpte jag en kjol, idag köpte jag inget.
Vi växlade tillbaka våra danska pengar som vi fick när vi åkte tillbaka från Tyskland (y) Sen gick vi o åt lite japansk mat, det var jävlar i mej gott.
Nu sitter vi hemma  i lägenheten och väntar på att Bosse, Nettan och lille Anton skall komma hit :) Tanken var att tömma en till dunk ikväll, men vi tror inte Nettan tog med sig dunken Sara beställde... :(

Nu skall jag umgås! Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0