Älskade Skattepeng <3

Hej hej bloggen<3
Vissa människor säger att man inte blir lycklig utav pengar, innan höll jag med om det lite. Men nu när jag har fått mina skattepengar som jag har väntat på alldeles för länge så känner jag ändå att lyckan är total!!! :D
Sparkontot is back on track igen! Jippie!
Håret som jag färgade igår blev bra tkr jag. Det är lite mörkt men jag tkr iaf att det är bättre än grönt ^^ hihi
Nu skall jag laga mat och sen kilar jag iväg till wurrie som vanligt ^^ Måååste faktiskt åka till han varje dag nu eftersom han flyttar tillbaka till Gbgfredag :( Så i helgen skall jag leka med Sara och Kitty och dom skall ta hand om mig så att jag inte börjar lipa massa. Jag får ju faktiskt leka med wurre igen efter typ 2-3 veckor, det kmr bli långa veckor så måste hålla mig sysselsatt = leka med Sara :) hihii

Häjdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0