ÄLG PÅ VÄGEN!!!

Igår åkte jag till wurre. Kändes kul att prata med honom i 5 min innan han somande kl 8 typ ^^ hihi Idag har jag mest kollar på Paris Hiltons new BFF, fett kewl (y) Sen spelade jag och wurreman ett parti yatzy och sen åkte jag till Sara och spelade mer yatzy och gick på lite promenad och mer av det blir det imorgon när vi täbker ge oss på elljusspåret :O
Nu ikväll när jag åkte hem såg jag värsta stora älgkillen mitt i vägen, fetaste hornen du kan tänka dig hade han till på köpet och när han passerat över vägen upptäcker jag att han har en kvinna med sig, jag tror dom skulle ligga, o så kmr jag o förstör, stackarna... Men jag vart jävligt skrajj, gillar inte några djur alls som e större än mig själv. Ju större desto farligare.
Nu är jag iaf hemma i tryggheten hos mamma och jag skall brygga oss varsin kopp te nu så jag kan bli lugn efter älgskräcken!

Puuzz<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0