Min helt okejiga dag

Jag vaknade kl 11. Provade och bestämde mig för vilka kläder jag skall ha på mig i helgen, det blev en blommig klänning och en marinblå tunika, till detta skall jag ha svarta leggings eller svarta nylonstrumpbyxor.
Efter detta städade jag ur skåp i köket som snart skall målas om. Senare lagades det mat. Jag använde mig av inspiration från igår och lagade stuvade macaronisar och köttisbullar.
Sedan hämtade jag posten och i brevlådan hittar jag 3 saker som var till mig:
1.
Peace&Love-biljetter
2.
Mina bilder som jag framkallat
3.
Deklarationen, NIOTUSENFEMHUNDRAFEMTIOTVÅ KRONOR! Nu är jag skapligt glad!
Jag har glömt att berätta att jag även joinar Ove S genom att köpa premieobligationer, hela 2 st! Det var dyrt, men som Ove säger "Man förlorar inget och kan vinna en miljon". Men det känns gott att jag skall få tillbaka lite från skatten sen me, JAG ÄR JU RIK!
Lillasyster Lisa fyller 10 år idag! har både ringt och skickat grattis, så hoppas hon e nöjd :] På tal om födelsedagar, jag har inte fikat eller ätit godis på 3 dagar! Det har nog aldrig hänt förr.
Nu skall jag kolla på Anna Skipper på tv!

Puzz på er fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0