Lilla Hultrum - Aneby

Hej hej bloggen <3
Idag vaknade jag och gick från wurre till stationen. Sara hämtade upp mig på stationen i Aneby och vi åkte till ica för att handla.
Sedan kom Saras mormor och morfar och skjutsade oss till Lilla Hultrum. Där packade jag en liten kasse med kläder och dyligt som jag la i bilen för imorgon har jag tillgång till egen bil igen, skön t.
Efter detta tog jag och Sara varsin cykel och började cykla mot Aneby (detta gör jag inte om). Vi tog många pauser och drack mkt vatten och åt mkt godis och baguetter.
Vi träffade på en präst som sa att gud välsignar oss och att vi inte skall glömma den heliga bönen, det kändes väldigt bra.
Cykelturen tog oss exakta 3 timmar, nu är vi hemma på Skogsgatan igen och duschen är min bästa vän just nu.

Puzz<3

Sara knyter dojjorna :]

PAUS!

Sur och trött och törstig

NÄSTAN FRAMME I ANEBY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0