Kvällsmat

Hejhej bloggen <3
Nu har jag ätit rostat bröd med jordnötssmör på, FAAAN VA GOTT! Till detta drack jag 2 koppar te.
Jag längtar tills imon för då skall jag ta med mig Sara och hennes lilla fina bil för att hämta hem Wurre :] Skall även kolla om HM har kortbyxor i min storlek + leta efter en hatt :]
Idag har jag förövrigt haft jättetråkigt, har städat bilen och försökt städa lite i tvrummet. Det är väldigt fint hemma hos oss nu. Spis, kylskåp och diskmaskin står i tvrummet och bestik och all "skafferimat" står i gästrummet, köket däremot står helt tomt med grundfärg överallt och nyoljat golv (y) Så idag lagade jag min middagsmat på en kokplatta i hallen, ibland är livet bara för gött :]

Puuuzzz alla fina <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0