Jkpg

Idag kom Sara hem till mig och vi åkte iväg till Jkpg :] Vi gick lite på a6 och åt på McDonald's. Jag köpte en halv bikini för det var bara överdelen som var fin, underdel får jag leta vidare efter. Jag hittade 2 fina korta byxdressar, men köpte ingen för jag vet inte om jag vill ha en med blommor eller en som är helt svart?!? ett par fina kortbyxor hittade jag me, fast fanns inte i min storlek så får beställa dom ist.
En svart helt vanlig hatt har jag letat efter länge nu och hittar fan ingen som duger så funderar på om jag skall slå till på en stråhatt ist?
Efter vår shoppingrunda åkte vi till Lisa och Pernilla och Lisa fick sina födelsedagspresenter av mig. Vi spelade på hennes nintendo ds och drack te :]
På hemvägen ringde dom från Antuna och undrade om jag kan jobba på påskafton, mitt på dagen och det är självklart jag kan det! det är ju storhelg = extra ob (y) hihih
Nu är jag hemma igen och skall ta mig en till kopp te för det tycker jag är himla gott.

puuzz<3<3<3<3

Detta är en bild på mig och Lisa från när hon fyllde 9 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0